lördag 21 november 2009

Mitt första inlägg

Hehehehe matte sitter i Oskarshamn och har hittat på att jag ska ha en blogg... husse har ingen aning :P

Så egentligen vet hon inte vad vi gör, det enda hon vet är att just nu löper jag inte... Är jag för rättfram? Men alltså det är ett himla tjat om det där här hemma... De pratar om veterinärbesök hit och dit och någon hane som jag ska träffa och paras med. Om jag är helt frisk vill säga. Häromdagen var de extra jobbiga. Då var de inne med en topz i munnen. Något DNA-test pratade de om. Men jag var så duktig så. Fast lite gnällde jag och det tycker jag att man ska få göra.

Matte hälsar att det var ett så kallat PKD-test, som husse har skickat till USA för analys. Den ska visa om jag har en viss njursjukdom (Polycystic Kidney Disease eller cystnjurar på svenska).

Nä nu ska jag hitta på en massa med husse som matte inte har en aaaaning om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar