torsdag 26 november 2009

HCM-normal! :)



Idag var då den stora dagen... har varit hos veterinären. Struttade glatt in i transportburen när husse tagit fram den. Alltid spännande med bilfärder. Men hos veterinären var det inte lika kul. Jag hade ju helst velat springa omkring och nosa på allt, men först skulle husse hålla fast mig när veterinären skulle titta på mitt hjärta. Det tyckte jag inte om! Nästa gång jag skulle ut ur buren satt jag därför kvar. Det var ju inte kul förra gången jag gick ut... och visst hade jag rätt. En nål i höger framben satte de och tömde mig på två rör med blod! Men jag var duktig och bet bara husse lite lätt en endaste gång.

Husse och matte hälsar att HCM:et var normalt. Det vill säga att hjärtats väggar inte var förtjockade. Resterande tester har vi inte fått svar på än

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar