söndag 19 december 2010

God Jul!

För ett år sedan blev jag hämtad i Södertälje. Jag hade varit på dejt och träffat en riktig snygging. Husse och matte hade saknat mig jättemycket och jag var också glad att få komma hem efter några kärleksdagar :)

Sedan började en väntan för husse och matte. Jag fick fira jul med husse och hans familj i Blekinge och sov en hel del. Några veckor senare ytterligare tecken på att jag var dräktig och i februari i år kom den fina lejonkullen. Simba har fått vara kvar och vi tycker nog allt att han har många likheter med sin far!

Simba? Merlin?


I år firar vi jul på separata håll. Jag och Simba får busa med Sator i Linköping och husse och matte far längre söderut. Vi hoppas de får det bra, men att de inte glömmer bort oss! :)

Så över jul får ni vara utan ett och annat blogginlägg, men med tanke på vad intervallen blivit den senaste tiden så lär det inte bli någon skillnad ;) Hur som helst... GOD JUL alla kära vänner därute. Hoppas ni har det riktigt riktigt bra i jul!

2 kommentarer:

  1. http://angiaq.blogg.se/2010/december/danforedanforedanforedanforedanforedan.html

    SvaraRadera